torsdag 10 januari 2008

Vem är du?

Vad kul att det är så många som läser min blogg! Det ger verkligen energi att fortsätta. Man undrar ju lite vilka ni är.....Vem är DU? Är du någon jag känner, eller en okänd vän? Hur har du hittat hit? Skriv gärna och berätta.

För lite sömn kan göra hemska saker med en. Det kan förstöra ens dag. Men aldrig trodde jag väl att ännu mindre sömn kunde åstadkomma underverk. Idag tvingade jag mig själv och sonen att kliva upp en timme tidigare än vanligt. Detta som ett sista försök att rätta till hans rutiner och få en lättsammare grabb att umgås med. Det funkade! Vi har haft en fantastisk dag. Han har sovit två gånger vilket är lagom och somnade 19.15 i min famn utan skirk och panik. LYCKA!

9 kommentarer:

Mia sa...

Hej Ida! Jag är en av dom som läser din blogg=) Här har du adressen till min:http://afalldin.blogg.se/

/Mia

Ida sa...

Mia: aaah en känd vän alltså. Välkommen.

Anonym sa...

Hej, här är jag =)

Karin/theasrum

Ida sa...

Karin: Hej och välkomen, känd från bloggvärlden.

Malin sa...

Å, du har ju "upptäckt" vem jag är så..en närmre presentation behövs väl inte!!;-)

// Malin

Anonym sa...

Tjena Ida! Jag måste väl oxå erkänna att jag kikar in här ibland! Tänk vad tiden går fort, i sommar är det fem år sedan vi gick ut i Härna...skrev till Emma att vi borde dra ihop en liten träff ;) Hoppas att allt är bra med dej! Tyvärr har jag ingen blogg så jag läser och förundras av alla er som orkar skriva intressanta inlägg dag efter dag! Kul! Ha det gott! Kram Jenny i sundsvall

Sara sa...

Ja, du har verkligen kommit igång med bloggandet igen sedan besöksräknaren kom på plats. Trodde du att ingen läste?

Jag är din syster. Om du undrade!;)

Ida sa...

Malla: Det misstänkte att det var du men när jag läste din blogg föll pusselbitarna på plats mer och mer...
Jenny: Kul att du har hittat hit.
Sara: Nej jag trodde inte att det var så många som läste, får ju sällan kommentarer förrutom dina. Och ja, jag kände till vem du var.

Ni är välkomna alla tre.

Anonym sa...

Här är jag!