fredag 18 januari 2008

Let´s Dance

bild: tv4.se



(Just ikväll jobbade sambon kväll. Let´s Dance kommer i framtiden att få slåss med "På spåret" härhemma om fredagkvällarna...hur ska det gå?)


Jag vet inte vilken favorit jag ska ha den här säsongen. Kändisarna är lite "B". Däremot känner man ju igen en del av proffsen. Daniel Da Silva är bra men Lampenius...nja. Jag gillar nog Tony Rickardsson bättre. Eller är det bara för att han dansar med Annika som hörde ihop med förra årets favorit Tobbe Trollkarl? Måste nog se några avsnitt till innan jag bestämmer mig.

Vem är din favorit??

4 kommentarer:

Malin sa...

Helt klart är mina favvosar Annika och Tony..Egentligen för att jag faktiskt känner Annika sen tidigare..lite partisk kanske?? men ändå..;-)

Ida sa...

Malla: Va! Känner du Annika?? Då måste du hälsa från mig, hon är asbra ju!

Anonym sa...

Vi väljer på Spåret och zappar imellan då det blir för segt. Kram!

Anonym sa...

Å ida jag är så Kär i Daniel daSilva så jag tror jag dööör :)