tisdag 22 januari 2008

Sant?

Jag har blivit utmanad av Vera att avslöja fem sanningar om mig själv. Hmmm...

1. Jag hatar att städa. Det gör väl alla men jag verkligen hatar det. Jag hatar det så mycket att jag helt enkelt låter bli att göra det, varpå det ser fördjävligt ut här ganska ofta.

2. Jag vantrivs när det är stökigt. Jag vet, går inte alls ihop med punkten innan. Jag får nog jobba lite på det där med städningen så kanske jag känner mig bättre till mods.

3. Jag äter jättemycket sötsaker.

4. Jag är för tjock. Hm två punkter till som inte passar ihop...

5. Jag tycker om när någon kommenterar i min blogg. Så fick jag det sagt också.

Jag utamanar mina läsare att avslöja sina sanningar. Här hos mig eller i egen blogg.

Uppdaterar: Hoppsan det skulle visst vara sju sanningar....får komma på två till då...

6. Jag har kontrollbehov. Men jag lär mig att hantera det.

7. Jag är sur till naturen. Ja sån är jag!

Usch jag verkar inte vara nån trevlig person.

3 kommentarer:

fogblogg sa...

NÄÄÄ lite balans om jag får be, känner inte igen dej riktigt, det finns många mera flera positiva saker
med dej, faktiskt ! tex, ditt sunda förnuft . . . . etc och så är du en sötnos - kram fogblogg

Sara sa...

Du är en supertrevlig person. Helt i min smak. Inte helt olik mig faktiskt. Jag håller med fogblogg, balans, syster...

Ida sa...

Fogblogg och Sara: Tack! Jag ser att jag är älskad.