fredag 18 januari 2008

Vad har hänt med mitt hår?


Jag har haft tofs alldeles för länge. Har inte orkat fixa håret varken när jag var gravid eller efter grabben kom. Det är typ helt avskavt på flera ställen. Jag måste ringa till min trendiga frisör Nadya och beställa tid. Jag vill nog klippa av rätt mycket, kanske till axellängd. Jag vet vad hon kommer att säga: "Nej, du får inte klippa av så mycket, du har så fint långt hår. Du har ju sparat så länge."


Men det har jag inte. Det är bara det att jag går dit alldeles för sällan.
Mariakoden: jag lånar din idé lite som du ser om du läser här. Hoppas du tar det som en komplimang. Och dina gubbar är iaf finare än mina.

1 kommentarer:

Malin sa...

Förstår ditt hårproblem..:-)
Hade uppsatt en hel sommar, efter det blev det aldrig sig likt.
Sprang till frisören och tog av mer än en decimeter..mkt trevlig page, har inte ångrat mig en sek!!!
Det växer ju alltid ut igen!!!