söndag 20 januari 2008

Jag är ingen Lattemamma och det här är ingen modeblogg





Dagens outfit:
Klänning H&M
Kortärmad tröja H&M
Urtvättade tights Cubus
Overkneestrumpor H&M
Jag handlar inte min kläder på super flashiga affärer



Jag köper mitt smink på H&M, inte på Face Sthlm










Jag kör en Brio Nova inte en Urban Jungel




Min skötväska är av märket GRACO,
inte Skip Hop Duo Super Extra Bling Bling

Caféet som mammagruppen besöker serverar inte Latte, bara Kaffe med mjölk.
Det här är som sagt ingen modeblogg.
Vad handlar den här bloggen om egentligen? Var är glamouren?

6 kommentarer:

fogblogg sa...

Så vackra människor glittrar av sig själva - kram fogblogg

Ida sa...

Fogblogg: Men precis!

Anonym sa...

Du har blivit utmanad i min blogg=) Ha det bäst vännen. Kram

Anonym sa...

Fixat nr 5 nu=)

Anonym sa...

Ingen aning HUR jag egentligen hittade hit....
Kul blogg, gillar inlägget 20 januari skarpt.... *ler*
Här tittar jag in igen.. :-)

Ida sa...

Vera: ok, ska fixa det

Nettan: Ibland surfar man nästan vilse i bloggvärlden. Kul att du hittade just mig!