måndag 7 januari 2008

MENVANUDÅ??

Jaha, nu funkar inte besöksräknaren heller, noll besök idag och noll igår. Jag vet ju att jag har besökare, jag har ju fått kommentarer. SUCK!! Detta med blogg.....
Om det är nån som vet om en bra besöksräknare så tipsa gärna.

Har i alla fall hittat bloggkoll. Super! Lättare att hålla koll på favvobloggarna och slippa besvikelsen med att gå in flera gånger på en blogg som inte har nåt nytt inlägg.

För övrigt så läggs golv i vår hall idag. Sonen och jag är förpassade till andra utrymmen. Det är svårt att undvika hallen dock. Alla vägar leder liksom dit...

2 kommentarer:

Sara sa...

Funkar inte räknaren? Måste kolla!

Måste kolla bloggkoll också!

Malin sa...

Ah, så bra med Bloggkoll, det behövde verkligen jag. Annars är man ju inne som en "Stalker" flera gånger och kollar efter nya inlägg..haha!!