torsdag 18 oktober 2007

DET FINNS EN PÅ ICA SOM HATAR MIG!

En jävla kassörska. En kärring i femtioårsåldern. Alltid är hon så glad och trevlig mot de kunder som handlar innan mig. Men sen när jag kommer fram till kassan så säger hon bara hej väldigt surt. Vad har jag gjort henne liksom? Är det barnvagnen hon stör sig på? Hon kanske hatar barn...Eller är det nåt med mitt utseende som provocerar henne....Jag vet att jag inte har gjort henne något.

Jag tänker sluta heja glatt på henne, det får räcka nu. Om hon hatar mig, tänker jag hata henne...

3 kommentarer:

Sara sa...

Det är säkert för att du är en utböling. Hon har nog bott i det där området i hela sitt liv och känner alla. Men dig känner hon inte... Troruint´?

Anonym sa...

ett tips, som biter om hon nu har något emot dej, och som hjälper om hon inte är så glad- var själv trevlig. Det suger heller inte energin ur dej, Och dessutom känner du dej som en bättre människa efteråt, jag lovar - korvarmarnas mammas försvarare !

Anonym sa...

haha jag råkade ut för en liknande situation idag, men åt andra hållet då (jag sitter tyväär i kassan på en ica-jävel affär... jag fick en helt oväntad/oprovoserad utskällning, detta i sig är ingenting ovanligt, men denna gång var den riktad till mig personligen och inte till mig i egenskap av kassör på ica... riktigt wierd och helt oväntat... och jag, paff som jag blev fick lixom bara ur mig ett ynkligt "...förlåååt..." :) jag vet inte vad jag bad om ursäkt för, samt att denna kund inte känner mig alls... jaja ha en bra dag