onsdag 10 oktober 2007

Ansiktsboken

Börjar fatta vad det handlar om nu. Det som är kul är att man kan hitta gamla polare, alla verkar vara med. Nu har jag suttit en stund ikväll och fått några "nya" vänner. Undrar just hur länge den här flugan håller i sig. Vet nån vad FaceBook är om tio år? Det är frågan...

Som eventuella läsare har märk har jag haft bloggvila att tag. Nu har två personer, helt oberoende av varandra visat intressen för den lilla pojbebisbloggen och jag tog mig i kragen igen. Har jag några läsare så vore det kul om ni gav er till känna. Mitt sista inlägg kommenterades mycket utförligt av en spanjor eller nåt och då kändes det som att jag fick nog. Jag gillar min blogg, det är en sån typ av blogg som jag själv gillar att läsa. Läs den människor! Den är bra! När den är vaken, och det är den nu!

1 kommentarer:

Sara sa...

Så du fattar Facebook? Förklara gärna för din storasyster, som inte förstår...