söndag 12 augusti 2007

Välkommen



Du har hittat till min bloggs nya hem! Vi får se hur länge vi stannar....
Om du vill läsa de gamla inläggen så finns de kvar på http://blogg.aftonbladet.se/8559/



**********
Vi hade hittills bara köpt en body och ett par byxor (i användbar storlek) till vår bebis. Detta inte för att vi är dåliga föräldrar som inte unnar vårt barn kläder på kroppen utan för att han fått så mycket fina kläder i present. Nu bestämde vi oss för att köpa något som vi valt själva. Vi gick till affären som säljer lite extra snygga och designade barnkläder och hittade en super snygg "bodysuit" från "ida.T.dk" (!). I den ska sonen få glänsa på "öppna" i höst!



Imorgon ska jag och sonen träffa en annan mamma och pojke från föräldragruppen, ska bli sååå kul tycker vi....



Sambon möblerar i detta nu om i sovrummet för att sladden ska räcka mellan tv:n och den nyiköpta stereon/dvd-spelaren som idag inhandlats på impuls. (Vi konsumerar fortfarande som synes). Inte kommer det att vara helt fel att glassa i sängen med en bra dvd!

3 kommentarer:

Sara sa...

Snygg bodysuit, eller sprakdräkt som vi brukar säga.

Tur att några fortfarande håller igång världsekonomin!

Välkommen till Blogger. Nu stannar vi här ett tag!

Ida sa...

Nja...sparkdräkt har fötter om jag jag inte är helt felinformerad...

Ja vi flyttar inte än på ett tag, det är jobbigt!

Anonym sa...

Okej, sparkdräkt eller inte, jag har i alla fall hittat den nya bloggen, de ser bra ut båda två tycker jag. (Behåller fr o m nu endast M i min identitet)