onsdag 15 augusti 2007

Vem vill ha en bok?


Jag lyckades rensa bort några böcker häromkvällen när sambon flyttade på bokhyllorna. Bara pocketböcker än så länge. Sambon rensade bort en bok sen sa han: "jag klarar inte mer nu, det är för tidigt". Men jag tycker det var bra ändå för att vara en riktig hamster som i liknande situationer annars brukar vara en flitig användare av uttrycket "kan vara bra att ha".

Nu går det att lämna komentarer i bloggen, hade missat att klicka i det först. Jag känner mig nöjd med den nya bloggen, förrutom att man inte kan ändra tiden för publicerade inlägg...dumt!

3 kommentarer:

Sara sa...

Hur menar han? För tidigt?

Jag vill inte ha en bok. Men jag vill ge bort jättemånga. Går det bra?

farmor sa...

jag vill mest se bilder på Viggo Hälsn farmor som sällan kastar saker som är bra att ha

Ida sa...

Sara: Han menade nog att han inte är riktit mogen, han förstår att det behöver göras men han behöver mer tid...

Farmor: Bilder kommer via mejl