onsdag 20 augusti 2008

Hallen får ett lyft

Vår tråkiga hall har snällt fått vänta på sin tur, och då framför allt denna extremt kala vägg som dessutom är det första man ser när man kliver in i lägenheten.

Det går inte att ställa några möbler mot den men en spegel kändes ju helt rätt.



Här kommer ett par ljusstakar / vaser på plast.


De skriker IKEA, jag vet, men jag orkade inte lägga ner mer tid på att leta efter några bättre.


Väggen ses här komplett med väggdekoration i form av rosenbuske.


Och här skådas slutresultatet efter att sonen och naturlagarna hade sagt sitt. Jag säger bara Limstift.





4 kommentarer:

Malin sa...

Det blev superfint!
Vi har de ljusstakarna också, jättefina!
Gillar att man kan ha antingen värmeljus eller långa stearinljus i dem. Har haft nån blomma i glasgrejen nån gång med. Älskar multifunktionella saker=)

Ida sa...

Malla: Jag jag gillar dom också. Kommer nog mest köra värmeljus eftersom det är i hallen.

LindaLiten sa...

Fint! Bra jobbat. Kul att sonen fick va med ;-)

Ida sa...

Linda: Jo, han tyckte det var helkul. Lägg gärna märke till kladd-händerna på spegeln, de är där för att stanna.