söndag 31 augusti 2008

Bloggat färdigt.

Det är dags för mig att avrunda och avsluta. Inse att det är dags att lämna och gå vidare. Jag väljer att lägga ner min blogg.

Jag vill tacka alla som har läst och kommenterat, utan reflektion blir bloggen livlös. Det finns många fantastiska bloggar där ute som jag kommer forstätta att läsa, bloggare jag kommer hålla kontakten med.

Kanske (förmodligen) startar jag en ny blogg en dag, ( snart...) när jag samlat inspiration och känner mig motiverad och i behov av den. Vill du vara med då så lämna ett avtryck så hör jag av mig när det är dags.

Snipp snapp snut. Så var bloggen slut.

10 kommentarer:

Malin sa...

neeeeeeej!
Åh, vad synd!
Det har vaarit så skoj att följa bloggen även om det inte varit tätt mellan dina inlägg!!
Hoppas innerligt att du snart startar upp en ny blogg inom snar framtid!!
Jag kommer att sakna dig, verkligen!

Kram

Anonym sa...

Näjje!! Jag hoppas att du återkommer och att du inte glömmer bort min blogg=) Kraaaam(fors)

Sara sa...

Tråkigt tycker jag. Jag väntar redan på adressen till din nya blogg.

Anonym sa...

Hej Ida! Självklart vill jag vara med på ett hörn om du startar en ny blogg! Hoppas att det går bra att jobba! Jag har startat mitt nya jobb nu och det är helt galet...men det blir väl bättra med tiden! Förstår om du hinte hinner med dej! Men det är roligt att följa med och se hur du har det - så starta en ny blogg snart! /JennyB

LindaLiten sa...

Jag vill vara med när du gör comeback!

Ida sa...

Tack, tack, tack, tack och tack. Er mina trogna läsare vill jag absolut ha med mig och jag bloggar vidare. Kram och Pöss!

Anonym sa...

Jag vill oxå vara med när du kommer tillbaka. Kram/Mia

Svenska inredningsbloggar sa...

SVAR:
Tack, ja visst är lägenheten toppen!!
..inte för att jag visat så mkt förstås..
Vi hade tur att få tag i denna fina lägenhet. Lite dyr men ack så fin utsikt!

A home far away sa...

Och jag som precis hittat hit till din blogg, men jag får nöja med dina inlägg som du redan gjort:_

Kram Gunilla i Singapore

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack