måndag 4 februari 2008






Idag är jag mycket stolt över mig själv. Jag har nämligen satt mosaik i köket. Vi hade tänkt oss en grå enfärgad mosaik men när vi inte hittade den någonstans (i rätt prisklass) bestämde vi oss för att vara lite wild and crazy och körde på den här i blandade grå och svarta nyanser. Nu blev det kaklet som fick sätta karaktär på köket. Och karaktären är sobert, ungdomligt och rent.












Det var inte alls svårt. Fast lite snett blev det här och där men det är så det ska vara med mosaik konstaterade jag och svågern. Svågerna var min assistent som blandade fix och torkade rent. Sambon passade sonen. Allt var frid och fröjd.




I morgon ska det fogas.




7 kommentarer:

Sara sa...

Snyggt!

Malin sa...

Skitsnyggt med den färgkombinationen!
Önskar att jag också hade ett kök att fixa..
Men det kommer..

Anonym sa...

Grymt snyggt. Jag är impad :-)
/Annika

Anonym sa...

Snyggt! Det är läckert med mosaik och detta är snygga färger.

Karin/theasrum

Anonym sa...

Oj det ska bli spännande att få komma och titta på allt som hänt sen 1a adv.Hälsn Farmor

Anonym sa...

SNYGGT!!! Vad du pysslar och håller på! Har du valt rätt yrke? kanske dags för omskolning! Kram

Anonym sa...

Tjusigt.. det skulle behöva kaklas om här åxå.. när kommer du?=)